Klantenkorting

maak een account aan en geniet van 8% klantenkorting. Deze korting kan u bij een volgende aankoop – zowel online als in de winkel te Dendermonde - in mindering brengen (*). U kan uw openstaande klantenkorting raadplegen via "mijn account"

(*) niet geldig tijdens solden, op afgeprijsde artikels, bij aankoop cadeaubonnen, onderhoudsproducten en zolen. geen teruggaven in geld of tegoedbon. De korting is één jaar geldig vanaf datum van aankoop.

Moernaut

levering/afhaling

Hoe gebeurt de levering?

U kunt kiezen voor:

  • Levering op het u verkozen adres (thuisadres, kantoor, ...) door Bpost. Binnen België voorzien wij ook mogelijkheid tot levering in het door u gekozen afhaalpunt van bpost of levering in de bpost-pakjesautomaat (24u / 24u - 7d / 7d)
  • Afhaling in de winkel te Dendermonde. U krijgt van ons bericht als uw bestelling klaarstaat om op te halen.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Leveringen in België en Nederland: gratis vanaf 75 €. Indien aankoopbedrag <75 €: 7 € verzendkosten (België) en 12 € verzendkosten (Nederland)
  • Luxemburg, Frankrijk en Duitsland: € 12
  • Rest van Europa *: 25 €

* Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Malta, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.

Wat zijn de levertijden?

Voor leveringen binnen België proberen we een termijn van maximaal 3 werkdagen te respecteren . Voor leveringen buiten België stellen we als richttermijn: 3 tot 7 werkdagen. Door omstandigheden kan de normale leveringstermijn overschreden worden tot maximaal 30 dagen. We zijn niet aansprakelijk indien de leveringstermijn overschreden wordt door toedoen van de vervoerder (Bpost of partner in buitenland), evenmin bij verlies van de goederen of bij staking.

Wat gebeurt er als er bij levering niemand thuis is?

Enkel voor leveringen binnen België:

Indien u niet thuis bent op het moment van levering, zal Bpost een bericht achterlaten. U hebt 15 dagen tijd om het pakket te gaan afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het afwezigheidsbericht wordt aangegeven. U kunt aan een derde persoon vragen om de zending te gaan afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het afwezigheidsbericht staat. Wie het pakket gaat afhalen moet het ingevulde en door de bestemmeling ondertekende afwezigheidsbericht meenemen. Voor verdere vragen, waaronder de aanvraag van een tweede aanbieding van uw zending, kunt u de klantendienst van Bpost contacteren via deze pagina