
Welkom bij onze klantenservice! Bij Moernaut streven we ernaar om uw winkelervaring zo fijn mogelijk te maken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen - uw tevredenheid staat bij ons voorop!
Welkom bij onze klantenservice! Bij Moernaut streven we ernaar om uw winkelervaring zo fijn mogelijk te maken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen - uw tevredenheid staat bij ons voorop!
Bel ons
t +32 (0)52 21 25 89
Voordat onze producten worden verstuurd, worden ze onderworpen aan een strenge kwaliteitscontrole. Indien er toch een probleem is, gelieve dan met ons contact op te nemen via mail, shop@moernaut.be of telefonisch op nummer (+32) (0) 52 21 25 89. Dit met vermelding van uw ordernummer, uw klantennummer en het probleem.
Contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst van uw producten onze klantendienst via mail, shop@moernaut.be, of telefonisch (+32) (0) 52 21 25 89, met vermelding van uw ordernummer, uw klantennummer en het probleem.
We hebben een professionele fotostudio om foto’s te maken van alle producten. De kleur die op het scherm van uw computer getoond wordt, kan verschillen vertonen met de werkelijke kleur van het artikel. Wij doen er echter alles aan om onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen zodat u als klant voldoende informatie krijgt.
De prijzen in de webshop zijn dezelfde als de prijzen in de winkel.
We kunnen vanaf 1/6/2023 geen consumptiecheques meer aanvaarden als betaalmiddel, noch online, noch in onze fysieke winkel te Dendermonde.
De elektronische (en papieren) cadeaucheques van Sodexo (Pluxee), Edenrede en Monizze aanvaarden we enkel in onze fysieke winkel te Dendermonde.
Neen, bij online bestellingen kan u geen gebruik maken van uw gezinsbondkaart om hierop korting te sparen of bij betaling een afname van deze kaart te doen. U geniet uiteraard wel van onze 8% klantenkorting.
Bij elke online aankoop spaart u 8% klantenkorting. Hiervoor dient u wel een online account aan te maken met uw emailadres. Staat u met dit emailadres reeds gekend in ons klantenbestand, dan zal u een melding en email ontvangen om uw account te "valideren". De kortingen die u spaarde in onze fysieke winkel worden dan samengevoegd met uw online account.
Deze gespaarde korting kan u bij uw eerstvolgende aankoop – zowel online als in de winkel te Dendermonde - in mindering brengen (*). U kan uw openstaande klantenkorting steeds raadplegen via "mijn account".
In de winkel kan u ook bij ons terecht met uw Gezinsbond-spaarkaart. Voor meer info hierover, klik hier.
(*) niet cumuleerbaar met online kortingscodes, niet geldig tijdens solden, op afgeprijsde artikels, bij aankoop cadeaubonnen, onderhoudsproducten en zolen. geen teruggaven in geld of tegoedbon. De korting is één jaar geldig vanaf datum van aankoop.
We verkopen voornamelijk exclusieve merken waardoor er vaak slechts 1 paar schoenen per maat bestaat. Wanneer de door u bestelde produkten, op hetzelfde moment in de winkel worden verkocht, krijgt de verkoop in de schoenwinkel voorrang. Pas wanneer u een bevestigingsmail van verzending heeft ontvangen, zijn de schoenen definitief van u. Wanneer producten niet meer voorradig zijn, ontvangt u hierover een mail. Wij storten het door u betaalde bedrag dan zo snel mogelijk terug.
Onze online shop is een grote weergave van onze artikelen die we in onze fysieke winkel verkopen. Er zijn enkele merken die niet online aangeboden worden, om een volledig beeld van ons aanbod te hebben kan u best langskomen in onze winkel.
Bij elke online aankoop spaart u 8% getrouwheidskorting. Hiervoor dient u wel een online account aan te maken met uw emailadres. Staat u met dit emailadres reeds gekend in ons klantenbestand, dan zal u een melding en email ontvangen om uw account te "valideren". De kortingen die u spaarde in onze fysieke winkel worden dan samengevoegd met uw online account.
Deze gespaarde korting kan u bij uw eerstvolgende aankoop – zowel online als in de winkel te Dendermonde - in mindering brengen (*). U kan uw openstaande klantenkorting steeds raadplegen via "mijn account"
In de winkel kan u ook bij ons terecht met uw Gezinsbond-spaarkaart. Voor meer info hierover, klik hier.
(*) niet cumuleerbaar met online kortingscodes, niet geldig tijdens solden, op afgeprijsde artikels, bij aankoop cadeaubonnen, onderhoudsproducten en zolen. geen teruggaven in geld of tegoedbon. De korting is één jaar geldig vanaf datum van aankoop.
U kan een mail sturen naar shop@moernaut.be
U kan ons steeds telefonisch bereiken op (+32) (0) 52 21 25 89 tijdens de openingsuren van de winkel.
U kunt kiezen voor:
* Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Malta, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.
Voor leveringen binnen België proberen we een termijn van maximaal 3 werkdagen te respecteren . Voor leveringen buiten België stellen we als richttermijn: 3 tot 7 werkdagen. Door omstandigheden kan de normale leveringstermijn overschreden worden tot maximaal 30 dagen. We zijn niet aansprakelijk indien de leveringstermijn overschreden wordt door toedoen van de vervoerder (Bpost of partner in buitenland), evenmin bij verlies van de goederen of bij staking.
Enkel voor leveringen binnen België:
Indien u niet thuis bent op het moment van levering, zal Bpost een bericht achterlaten. U hebt 15 dagen tijd om het pakket te gaan afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het afwezigheidsbericht wordt aangegeven. U kunt aan een derde persoon vragen om de zending te gaan afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het afwezigheidsbericht staat. Wie het pakket gaat afhalen moet het ingevulde en door de bestemmeling ondertekende afwezigheidsbericht meenemen. Voor verdere vragen, waaronder de aanvraag van een tweede aanbieding van uw zending, kunt u de klantendienst van Bpost contacteren via deze pagina
Het door u betaalde bedrag wordt uiterlijk binnen de 14 dagen terugbetaald via het betaalmiddel waarmee de oorspronkelijke transactie werd uitgevoerd.
De verzendkosten voor uw retour zijn ten laste van de klant. Wanneer u komt retourneren of omruilen in de winkel is dit uiteraard volledig gratis.
Deze voorwaarden van herroeping van de bestelling en het vermelde retouradres gelden enkel voor producten aangekocht in de webshop.
U dient hiervoor geen voorschot te betalen.
Nadat u de reservatie online gemaakt hebt, houden wij het gevraagde product 5 dagen opzij voor u. Indien u niet binnen deze termijn langskomt, wordt dit product door ons opnieuw in de winkel aangeboden.
Moernaut verkoopt voornamelijk exclusieve merken waardoor er vaak slechts 1 paar schoenen per maat bestaat. Wanneer de door u gereserveerde schoenen, op hetzelfde moment in de winkel worden verkocht, krijgt de verkoop in de schoenwinkel voorrang. Indien dit het geval is, sturen wij u alsnog een mail om dit te melden.
Bij elke online aankoop spaart u 8% getrouwheidskorting. Hiervoor dient u wel een online account aan te maken met uw emailadres. Staat u met dit emailadres reeds gekend in ons klantenbestand, dan zal u een melding en email ontvangen om uw account te "valideren". De kortingen die u spaarde in onze fysieke winkel worden dan samengevoegd met uw online account.
Deze gespaarde korting kan u bij uw eerstvolgende aankoop – zowel online als in de winkel te Dendermonde - in mindering brengen (*). U kan uw openstaande klantenkorting steeds raadplegen via "mijn account"
In de winkel kan u ook bij ons terecht met uw Gezinsbond-spaarkaart. Voor meer info hierover, klik hier.
(*) niet cumuleerbaar met online kortingscodes, niet geldig tijdens solden, op afgeprijsde artikels, bij aankoop cadeaubonnen, onderhoudsproducten en zolen. geen teruggaven in geld of tegoedbon. De korting is één jaar geldig vanaf datum van aankoop.
(*) voor deze stappen is het belangrijk dat u een correct e-mailadres heeft gebruikt bij je bestelling. Heeft u geen mail ontvangen, check uw spambox of ongewenste mail.
U kan online cadeaubonnen aankopen voor een minimumbedrag van 10 € en maximum 500 €. Deze cadeaubonnen kunnen gebruikt worden bij aankoop in onze fysieke winkel te Dendermonde of in onze online shop. U kan kiezen uit een digitale cadeaubon of een door ons verpakte en per post verzonden cadeaubon.
opgelet: u kan geen product (schoenen, lederwaren, accessoires, ...) tegelijk met een cadeaubon in een winkelmandje leggen en aankopen. Deze moeten steeds afzonderlijk worden aangekocht en betaald.
bij aankoop van een cadeaubon kan geen waardebon of andere cadeaubon in mindering worden gebracht, dit kan enkel bij aankoop van producten.