Moernaut

algemene vragen

Zijn de artikels online dezelfde als in de winkel ?

Onze online shop is een grote weergave van onze artikelen die we in onze fysieke winkel verkopen. Er zijn enkele merken die niet online aangeboden worden, om een volledig beeld van ons aanbod te hebben kan u best langskomen in onze winkel.

Is er een prijsverschil tussen de prijzen in de winkel en de webshop ?

De prijzen in de webshop zijn dezelfde als de prijzen in de winkel.

Hoe nauwkeurig zijn de foto’s op de website ?

We hebben een professionele fotostudio om foto’s te maken van alle producten. De kleur die op het scherm van uw computer getoond wordt, kan verschillen vertonen met de werkelijke kleur van het artikel. Wij doen er echter alles aan om onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen zodat u als klant voldoende informatie krijgt.

Krijg ik een klantenkorting als ik online bestel ?

Ja! Bij elke online aankoop spaart u voortaan 8% klantenkorting. Hiervoor maakt u een online account aan met uw emailadres.  Staat u met dit emailadres reeds gekend in ons klantenbestand, dan zal u een melding en email ontvangen om uw account te "valideren". De kortingen die u spaarde in onze fysieke winkel worden dan samengevoegd met uw online account.

Deze gespaarde korting kan u bij een volgende aankoop – zowel online als in de winkel te Dendermonde - in mindering brengen (*). U kan uw openstaande klantenkorting steeds raadplegen via "mijn account"

(*) niet geldig tijdens solden, op afgeprijsde artikels, bij aankoop cadeaubonnen, onderhoudsproducten en zolen. geen teruggaven in geld of tegoedbon. De korting is één jaar geldig vanaf datum van aankoop.

Kan ik mijn gezinsbondkaart gebruiken als ik online bestel?

Neen, bij online bestellingen kan u geen gebruik maken van uw gezinsbondkaart om hierop korting te sparen of bij betaling een afname van deze kaart te doen. U geniet uiteraard wel van onze 8% klantenkorting.

Wat als schoenen niet meer in voorraad zijn?

Moernaut schoenen en lederwaren verkoopt voornamelijk exclusieve merken waardoor er vaak slechts 1 paar schoenen per maat bestaat. Wanneer de door u bestelde produkten, op hetzelfde moment in de winkel worden verkocht, krijgt de verkoop in de schoenwinkel voorrang. Pas wanneer u een bevestigingsmail van verzending heeft ontvangen, zijn de schoenen definitief van u. wanneer producten niet meer voorradig zijn, ontvangt u hierover een mail. Wij storten het door u betaalde bedrag dan zo snel mogelijk terug.

Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling ?

Contacteer dan binnen de 7 dagen na ontvangst van uw producten onze klantendienst via mail, shop@moernaut.be, of telefonisch (+32) (0) 52 21 25 89, met vermelding van uw ordernummer, uw klantennummer en het probleem.

Er is iets mis met een artikel van mijn bestelling.

Voordat onze producten worden verstuurd, worden ze onderworpen aan een strenge kwaliteitscontrole. Indien er toch een probleem is, gelieve dan met ons contact op te nemen via mail, shop@moernaut.be of telefonisch op nummer 0032 52 21 25 89. Dit met vermelding van uw ordernummer, uw klantennummer en het probleem.

Hoe en wanneer kan ik de onlineshop moernaut contacteren ?

U kan een mail sturen naar shop@moernaut.be

U kan ons telefonisch bereiken op (+32) (0) 52 21 25 89 tijdens de volgende openingsuren:

Maandag tot vrijdag van 9u30 tot 18u30 doorlopend

Vrijdag van 9u30 tot 18u30 doorlopend

Zaterdag van 9u30 tot 18u doorlopend

Zon-en feestdagen gesloten.